Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

το γιατρικό

Σήμερα πάλι κοκκινίζεις τον ήλιο μέχρι την απόλυτη πυρά του
Από τα μάτια μου έσβησαν τα χρώματα του νερού και του δρόμου
Χάθηκε η νομοτέλεια της μετεώρισης
Προτού ανατιναχτεί πάνω απ΄τα κεφάλια μας,
βιαστικά τον βυθίζεις στην απατηλή επιφάνεια
κι εγώ σε καταπίνω αχόρταγα όπως ο ουρανός εκείνον
Κι εσύ, ακρωτηριάζεις τη δεύτερη δαιμονισμένη μου γλώσσα,
την ήττα που γλύφει τα σημάδια μου με οξύ
Κατρακυλάς ορμητικός και πυρπολείς τη φαύλα μέρα μου
που στο τελείωμά της σα νυχτερίδα ράθυμη, παχιά
κρέμεται απ΄το λωβό μου ανάποδα
Με το σταυρό της καρδιάς σου στην καρδιά με καρφώνεις και με σώνεις

5 σχόλια:

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

και ναι ο ηλιος εγινε κοκκινος
ισως και απο ζηλια
ισως γιατι δεν αντεξε
τα κοκκινα σου χειλια...

Delilah είπε...

me gemizete trypes me oti apo esas exw diavasei. Pyrpoleite ti mataiotita mou ki allo toso ti monaksia...

~reflection~ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
~reflection~ είπε...

Αν μου στερήσει το υγρό στοιχείο από το βλεμμα του το πελαγίσσιο,
μόνη μου γίνομαι αυτοκτονία..
χαρακια στο στήθος της μελαγχολίας..
γκρεμός και πτωση..
κατολίσθιση ελπίδων στην παλαμη που κρατούσε καποτε ζεστα..

Αν μου στερήσεις εκεινη την υγρασία...
καλύτερα πιο γρηγορα θανατωσε την καρδια μου..
γιατι τον αργό θανατο δεν τον αντεχει...

εγω αντεχω χίλιους θανατους από σενα..
εκεινη όχι...
την έμαθες να είναι ευαισθητη!...

Πνίγηκα... μέσα στα Βαθια Νερά σου...

μου ελειψες..
και δύσκολα ομολογώ κατι τετοιο!!

Φιλια... παλιρροιες..

Σκούρα Βαθιά Νερά είπε...

Μάγε,
η αγάπη είναι το φωσφορίζον κόκκινο που πυρπολεί εθιστικά και απωλύει βασανιστικούς εφιάλτες. Ενθρονίζεται εντός ως το μοναδικό και απόλυτο ελιξήριο επιβίωσης

Δαλιδά,
εγώ να δεις πόσες, για τους ίδιους λόγους και όχι μόνο - μα είναι πλέον καιρός πλήρωσης

Κάκια,
με διαβάζεις πιο βαθιά κι από μένα την ίδια. Σ'ευχαριστώ.
Δε λείπω, μόνο συχνά δεν έχω να σου προσθέτω παραπάνω.
Άπαξ της δώσουμε πνοή, αρκεί να την τροφοδοτούμε και τότε εκείνη παύει πια να ελέγχεται, η αγάπη ζει αυτόνομη, ένα ξέχωρο πλάσμα έξω και πέρα από τη δική μας πεπερασμένη οντότητα