Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

φωτογραφία παλιά




Παζάρια όλα τώρα μοιάζουνε, γελοία, ατιμωτικά
Τι να χωράει στο δικό σου το πακέτο;
Την ομορφιά μου είχα, τώρα απέχω
Άφησέ με στα ακούνητα αγέλαστα αμίλητα
Που μ'αγαπούσε..Πού πήγε;Μη ρωτάς
Γυάλινο βλέμμα στο κενό
Που ήταν όλα απλωμένα μαγικά.Μη ζητάς
Χειμώνες καλοκαίρια, όλα μετρούσαν καλοκαίρια
Έλαμπε το ακρογυάλι δίχως άμμο,
Ζεστός ο βράχος στο μπλε οπού βουτούσα
Θάμπωνε ο φακός της μηχανής από το φως
Πάνω μου δε στεγνώνανε του νερού οι δρόμοι
Το στόμα έκαιε η αλμύρα
Κεφάλι αχτένιστο ή βρεγμένο
Δάχτυλα μουλιασμένα από αφές μικρού παιδιού
Ποιός να τα έζησε αυτά εχθές; Εγώ;
Που φλόγιζε τα μάγουλα ο ήλιος
Που έβλεπαν τα μάτια όσα δε βλέπει ο θνητός
Που όρμαε ο ανθός, το μυρωδάτο φύλλο απ΄τα ρουθούνια
και τρελλαινόταν ο φτωχός
Βελόνι που κεντάς βαθιά χαμούς και δάκρυα
Βροχή που με διαπερνάς, σβήσε τα δίχτυα
Τερματίσαν οι ανεπίστροφές
Πάρε με μακριά

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Κατι μου θυμιζει η φωτογραφια
μα οι μνήμες παλιωσαν και όλο διχαζομαι...
ηταν καλοκαιρι?..
ανοιξη?...
φορουσες ενα ελαφρύ χαμογελο...
ενα διάφανο βλεμμα...

μαλλον καλοκαιρι θα ήταν ..
ησουν τόσο ελαφριά ντυμενη...

κι εγω πιο κει
να οριζω το πλαίσιο της φωτογραφιας
σε πρωτο πλανο τα δικά μας ανειπωτα..
σε δευτερο όσα είχαμε πει ήδη..
σε τρίτο, τεταρτο.... οσα μας είπαν κι αψιφήσαμε....

ακομη αψιφούμε τα στιγμιότυπα..
ίσως γιατι απεικονίζουν κουκιδες..
και πως να φτιάξω με μία χρωματιστη κουκιδα ολοκληρο το ονειρο?.....


φιλια.... κλικ στην αρχαια μηχανη μας....

~reflection~ είπε...

Υπεροχο το κίνητρό σου...
Σε ευχαριστω...

παλι με βρηκες να πνιγομαι στα Σκουρα Βαθια Νερά σου....